ثبت رزرو - پالم رنت
معرفی برج خلیفه

معرفی برج خلیفه

admin
1
2023-07-18 21:59

برج خلیفه یکی از برج‌های مشهور و بزرگ جهان است که در شهر دبی، امارات متحده عربی قرار دارد. این برج با ارتفاع ۸۲۹ متر، بلندترین ساختمان جهان است و به عنوان یک نماد برجسته از پیشروی و توسعه در دبی شناخته می‌شود.

ساخت برج خلیفه در سال ۲۰۰۴ آغاز شد و در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید. طول فوق العاده طولانی ساخت این برج نشانگر پژوهش و تلاش فنی و معماری در طول سال‌های ساخت آن است. همچنین، هزینه ساخت برج خلیفه حدود ۱٫۵ میلیارد دلار بود که نشانگر تمام قدم‌های لازم جهت احداث این ساختمان منحصر به فرد است.

برج خلیفه به عنوان یک نقطه عطف در صنعت ساختمانی شناخته می‌شود. این برج دارای ۱۶۳ طبقه است که در آن‌ها مکان‌های مسکونی، هتل، دفاتر تجاری و فضاهای عمومی قرار دارد. همچنین، برج خلیفه دارای ۵۴ طبقه پارکینگ است که به راحتی برای پذیرش خودرو‌ها به کار می‌رود.

طراحی برج خلیفه نیز بسیار منحصر به فرد است. این ساختمان با الگوبرداری از هندسه اسلامی و الگوهای سنتی عربستان سعودی طراحی شده است. نمای برونی برج خلیفه با استفاده از جعبه‌بندی فولاد و شش لایهٔ پوشش شده است که به آن امکان میداد تا در برابر نور خورشید و حساس تغیرات جو ضد عمل کند.

1: سوال شماره 1
پاسخ شماره 1
2:سوال شماره 2
پاسخ شماره 2

 

این اعلان را به اشتراک گذارید فیسبوک توئیتر پینترست

رضا جرفی

رضا جرفی

2023-07-18 22:00

بسیار عالی

پشتیبان نخل رنت

پشتیبان نخل رنت

2023-07-18 22:02

مرسی از نظر شما

سوال خود را بپرسید (کمتر از نیم ساعت به سوال شما جواب داده میشود)